5.06.2011

Kilka słów wstępu.


Siema
Blog ten powstał aby wylać gdzieś swoje żale, radości i doświadczenia, i dlatego będę umieszczał tu moje opinie o Ubuntu, bieganiu oraz mniej o Xboxie ;)
Nigdy prędzej nie planowałem prowadzić bloga, więc jest to nowe doświadczenie.
Bądźcie dla mnie wyrozumiali.

Użytkownikiem Ubuntu jestem od 2008 roku, bodaj od wersji 8.10, choć pierwszy kontakt z Linuksem miałem w 2001/2002 roku z Knoppixem, ale system plików i struktura katalogowa była dla mnie za wielką czarną magią, stąd ta długa przerwa.

Linuks, jako taki będzie numerem jeden moich tematów, na pewno mniej o Xboxie - bo tam tylko gram i to przeważnie w Call of Duty ;)

Bieganie, to moja najnowsza pasja, więc zobaczymy co z tego będzie.

Miło mi będzie, jak będziecie dzielili się ze mną swoimi przemyśleniami, więc pozostawiajcie komentarze.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz