26.04.2012

Premiera Ubuntu 12.04 z innej strony

Dziś Canonical udostępniło najnowszą wersję Ubuntu 12.04 o kodowej nazwie "Precise Pangolin" (Precyzyjny Pangolin). A strona domowa projektu padła.



Ale nie o zwisie dziś chcę pisać ale o czymś innym.



Wchodząc na stronę ubuntu.com około 12:30 strona nie wykazywała, żadnych dziwnych komunikatów, ale już 30 minut później WOT pokazał na całą stronę komunikat z ostrzeżeniem.


Dziwne. Jestem ciekawy czy to użytkownicy Windowsa czy raczej zazdrośni i złośliwi użytkownicy innych dystrybucji Linuksa? Bo w końcu dla Windowsiarzy nie jesteśmy ponoć konkurencją, co innego wojna wewnątrz świata pingwinka.
 


Jak wykazał azhag, w jakiś dziwny sposób (prawdopodobnie jak szukałem serwerów lustrzanych z obrazem płyty Ubuntu) wlazłem jak baran na lewą stronę Ubuntu ;)
Na swoją obronę mam takie coś ;)



Jeśli strona wciąż nie działa, możecie pobrać obraz płyty Ubuntu 12.04 z poniższego adresu:


Ubuntu 12.04

5 komentarzy:

  1. wszedłeś na stronę ubun_ut_.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początkowo myślałem, że sobie jaja robisz a tu faktycznie masz rację.
    Kurna ciekawe jak to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmienia to faktu, że rzeczywiście tuż po premierze co jakiś czas strona nie działała (już to drupal padał, już to serwer w ogóle).

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat www.ubunUT.com to nie lewa strona Ubuntu. Łapkę na domenie trzyma Canonical i MarkMonitor. Że nie aktualna to inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś ma problemy z instalacją systemu - polecam poniższy poradnik :)
    http://ebloog.pl/instalacja-ubuntu-12-04/

    OdpowiedzUsuń