24.04.2012

ImageShack na Linuksa

Dziś przypadkowo wrzucając fotki na pewne forum przy pomocy ImageShack zauważyłem, że jest natywna aplikacja na Pingwinka do masowego wysyłania plików na ich serwery.
Na stronie domowej programu  jest wersja 2.2.0, ale w repozytoriach Ubuntu jest nowsza wersja 2.3.0 ImageShack Uploader. Więc pobieramy po przez Centrum oprogramowania Ubuntu.


Uploader jest również w języku Polski, bardzo intuicyjny i co najważniejsze w pełni funkcjonalny.
Ja mam problemy z zalogowaniem się na swoje konto, ale rzadko używam więc może coś źle robię. Choć po przez stronę też nie zawsze udaje mi się zalogować.


Jak widać można wysyłać wiele plików. Cały czas mamy wgląd co jest obecnie wgrywane. Plik który już jest przesłany zostaje usunięty z listy (lewa kolumna).

 Po wgraniu możemy operować każdym plikiem z osobna...


 ... albo wszystkimi na raz.

Pliki możemy też wrzucić na Twittera, jeśli ktoś używa ;)

Program spełnia wszystkie moje oczekiwania, i podejrzewam, że zagości u mnie na dłużej aby ułatwiać wgrywanie zdjęć i wrzucanie ich na fora.

4 komentarze:

  1. Jest już daawno dawno dostępna, też kiedyś korzystałem. Wrzuca bardzo szybciutko nawet kilkadziesiąt zdjęć, podczas gdy flash na stronie ma problemy z kilkoma.

    Jednak po zainstalowaniu dropboxa, wrzuca się jeszcze wygodniej i równie szybko ;)

    No i nie ma problemu z wygasaniem jak w przypadku ImageShack.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkim się zgodzę, ale ja odkryłem to nie dawno.
    Jak już pisałem pod postem Fogo "że jest jeszcze dużo softu na Linuksa do odkrycia :D" tylko trzeba do niego dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na Ubuntu 12.04 i Kubuntu 12.04,w wersji 32 i 64 bity nie chce się połączyć z serwerem.Wyskakuje komunikat,że nie można połączyć się z serwerem.Może ktos wie,jaka jest przyczyna?Może jakichś port jest zablokowany?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuj zainstalować z pliku http://ftp.pl.debian.org/debian/pool/main/i/imageshack-uploader/imageshack-uploader_2.2+hg20100408.d802dea89428-4_i386.deb Później powinien system zaktualizować Ci z wersji 2.20 do najnowszej wersji 2.30.

    OdpowiedzUsuń