5.06.2011

Pierwszy bieg ;)

No i pierwsze zawody mam za sobą, ale po kolei.
Tak jak nigdy prędzej nie prowadziłem bloga, tak nigdy nie biegałem, choć widać, że do biegania mam potencjał to z blogiem tak być nie musi.
Zacząłem biegać 17 marca 2011, tak z nadmiaru energii co wychodzi mi na zdrowie ;)

Na początku biegałem 2km i stopniowo zwiększałem i tak teraz biegam ponad 6km a czasem i 9, co szczegółowo odnotowuje mój IPhone z programem Runkeeper, który mierzy mi czas i dystans, no ale trzeba przejść do rzeczy.
W piątek 3 czerwca o 19:00 wziąłem udział w Sixmilebridge Summer Festival 10km and Fun 5km, dla mnie wybrałem ten fun z dystansem 5km, no i chyba dobrze, bo pogoda była bardzo słoneczna i gorąca jak na Irlandię co utrudniało mi jak i pewnie innym, ale i tak ku zaskoczeniu swoim i moich bliskich na mecie byłem 3!
Tu macie podgląd trasy i czasu kliknij tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz