6.06.2011

Dodatki do Tlen7

Jeśli standardowy wygląd Tlenu pod Linuksem (na Windzie też powinno działać) Was nie zadowala, bo mi w ogóle nie przypadł do gustu, to możecie skorzystać z mojej paczki dodatków.
Z góry piszę, że nie jestem twórcą tych dodatków a jedynie je wybrałem pod moje gusta i tylko dźwięki z GG spakowałem.

System używany przeze mnie to Ubuntu 11.04 a wersja Tlenu 7.0.2.1 
Po lewej macie efekt przed, a po prawej po ;)

W skład paczki wchodzą:
- HBlack - dla motywu głównego
- Satin Mod Avatar - motyw rozmów
- NGG - emotikony GG
- Tango - motyw listy kontaktów
- GGSound - motyw dźwiękowy

Kliknij tu aby pobrać Tlen_dodatki





Plik trzeba rozpakować. Czasem wystarczy kliknąć na plik .o2e aby zainstalować, innym razem trzeba wejść w zakładkę Tlen->Ustawienia->Wygląd i wybrać Zainstaluj dodatek

Więcej dodatków znajdziecie na forum ekipy Tlenu
A sam komunikator pobierzecie stąd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz