12.06.2011

Firefox 5 beta 5

No i wczoraj się lekko zdziwiłem ale wszystko po kolei.
Z góry piszę, że nie będzie to kolejna recenzja Ognistego Liska ;) 
Pojawiła się aktualizacja Firefoxa w Menadżerze Aktualizacji Ubuntu, więc bezmyślnie zaktualizowałem (niby linuksiarze są bardziej świadomymi użytkownikami :D ).

Czytałem gdzieś prędzej, że  Firefox 4.0.1 jest ostatnią wersją przed Piątką, ale premiera tej drugiej jeszcze nie nastąpiła :)
Więc teraz system pokazuje, że mam 5, choć tak na prawdę jest to Firefox 5 beta 5. Dziś poszperałem i się dowiedziałem, że Canonical udostępnił tę betę w kanałach/repozytoriach Proponwane.
Więc mam teraz liska w Angielskiej wersji językowej, jak i kilka innych serwisów który automatycznie wykrywa język przeglądarki, ponieważ jeszcze nie udało mi się odnaleźć spolszczenia do niego.
No i szybkie zakończenie, myślcie jakie repozytoria włączacie ;)
P.S.
Wyłączyłem aktualizacje proponowane, wywaliłem piątkę po czym  zainstalowałem na nowo 4.0.1 i czekam na oficjalne wydanie w dniu premiery czyli 21 czerwca 2011 ;)
Wiem, leniwy jestem i poszedłem na łatwiznę ;)

Jest już wersja finalna piątki, znajdziesz ją tutaj wraz ze spolszczeniem 

2 komentarze:

  1. Ja też zainstalowałem betę 5 i mam po polsku wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak to jest, Tobie działa a mnie nie, próbowałem ale nie poszło, nie wiem dla czego.
    Powróciłem do 4.0.1, za leniwy jestem ;)

    OdpowiedzUsuń