11.01.2012

Ku przestrodze - nr 92578

Witam po dłuższej przerwie spowodowanej wieloma zmianami w moim życiu, długi brak internetu (może po za dostępem w komórce) nie sprzyjał mojej aktywności na tym blogu, ale za to sprzyjał działalności oszustom którzy wykorzystali moje konto GG do naciągnięcia kilku ludzi i to przed samymi świętami.


Tyle słowem wstępu, więc przejdźmy do konkretów.
18 grudnia moi znajomi otrzymali wiadomość na gadu poniższej treści:
mam małą prośbę wyślesz mi eska bo mi telefon padł, to jest taki aktywacyjny do banku i musisz mi odesłać kod który Ci przyjdzie o treści AP.ZETON25 na numer 92578
Koszt takowego smsa to 30,75zł, i jedna z ofiar wysłała kilka wiadomości na rzekomą moją prośbę, bo poprzednie ponoć nie działały. Tracąc w ten sposób ponad 150zł przed samymi świętami!

Z początku nie wiedziałem w jaki sposób ktoś mi się włamał na konto, bo hasło nie należy do łatwych ale po chwili przypomniał mi się mail jednego z forów (nie pamiętam jakiego a w skrzynce już go nie ma) który informował o skradzionej bazie i prośbie o zmianie haseł, którą ZBAGATELIZOWAŁEM!
I tu jest moja przestroga dla innych, myślmy co udostępniamy o sobie w sieci, bo inni tylko czekają na takie okazje.

5 komentarzy:

  1. http://key-shop.cba.pl/check.php osoba z tym numerem ma tutaj strone i oszukują też ludzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, zapoznam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://key-shop.cba.pl Miał się P. z tym zapoznać????????? i co? z tym oszustem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na żaden syf nie wysyłam,jak tylko wyślij smsa wychodzę z strony,jak przez pomyłkę odpisałem,i mi szarpło 2,44 zł,i za każdy od nich sms pobierało 2,44zł,zablokowałem sms-y premium przychodzocę i wychodzące numery na czarną listę,tylko że do rachunku mi doliczyli 10zł

    OdpowiedzUsuń