20.01.2012

Slickest Software Center

Dziś pewna ciekawostka która może nam zastąpić Centrum oprogramowania Ubuntu. Ładnie wygląda i działa u mnie bardzo płynnie. Przyjrzyjmy się Slickest Software Center bliżej.


Slickest Software Center pochodzi z opartej na Ubuntu Chińskiej dystrybucji Linux Deepin.


Jak widać centrum jest bardzo ładne i dopracowane, aż chciało by się mieć takie jako domyślne w Ubuntu, no ale może kiedyś tak właśnie będzie wyglądało Centrum oprogramowania Ubuntu.


Programy możemy przeglądać używając filtrów:
- rekomendowane
- ilość pobrań
- oceny

W Ubuntu mamy zupełnie inne filtry:
- oceny
- nazwy
- daty publikacji

Jak dla mnie rozwiązanie z Slickesta są lepsze od tego co nam serwuje Ubuntu.


I mały szczegół który może ucieszyć co niektórych, możliwość zmiany motywu ;)



Podoba mi się to co zrobili Chińczycy i mam nadzieje, że Canonical podpatrzy rozwiązania wykorzystane powyżej, bo w tym wypadku wersja 2.0 jest lepsza od Ubuntowej wersji 5.

Chętnych wypróbowania odsyłam pod poniższy link aby pobrać SSC. Napiszę jeszcze tylko, że jest przeznaczony dla wersji Ubuntu 11.10
deepin-software-center_2.0.5_all.deb
Strona domowa projektu  http://www.linuxdeepin.com/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz