30.11.2011

Chwila rozrywki - Bobby

Dziś zakupiłem kolejne gierki za bardzo dobre pieniądze, w super promocji na stronie http://www.gameolith.com. Pierwszą zainstalowaną grą była Bobby która również jest dostępne w Centrum oprogramowania Ubuntu.


Bobby wydaje się prostą grą, ale jest naprawdę wciągająca. Ja podczas pierwszego uruchomienia przeszedłem 10 leveli, a wszystkich jest aż 75.


W grze mamy za zadanie wbicie zielonych bąbelków do czarnych dziur które są czerwone (sic!). Jeśli wszystkie bąble zostaną wepchane, to czerwone dziury zmienią się w zielone i w ten sposób będziemy mogli przejść do następnej planszy.


Bobby posiada odrzutowy plecak, i dzięki niemu poruszamy się w kosmosie.
Sterowanie ogranicza się do obracania postacią przy pomocy strzałek lewo/prawo na klawiaturze oraz uruchomianiu silników przy pomocy spacji.


W grze możemy zdobyć także 11 osiągnięć tak zwanych achievementów, co daje nam dodatkowe motywacje do grania. Ja jak widać odblokowałem jak na razie tylko jeden ;)

Poniżej filmik promujący grę.


Na koniec dodam, że gra bardzo się spodobała mojej siedmioletniej córce, która właśnie w nią gra z zapałem.

Jeśli chcecie zakupić grę to dostępna jest w Centrum oprogramowania Ubuntu za 2.99$, oraz na stronie http://www.gameolith.com/ za 0.99$ (jest też dostępna wersja demo) ;)
Życzę miłej zabawy.

2 komentarze:

  1. Dzięki za informację o Winter Sale na Gameolith :P

    Mały szczegół - gra nazywa się "Bobby", a nie "Booby".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, poprawiłem gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń