6.09.2011

Migruje na Kadu

Wczoraj przyszedł niespodziewanie dzień, w którym mój ulubiony Tlen 7 wiecznie beta wersja, został zastąpiony przez inny komunikator I tak jakoś padło na Kadu.



Tlen działał, ładnie wyglądał o czym i jak pisałem tutaj. Ale martwiło mnie to, że przestał być rozwijany i ostatnia wersja na serwerach jest z 19.04.2011. Używałem go od dawna i pamiętam jak były aktualizacje prawie co dwa tygodnie, a tu od pięciu miesięcy cisza. Oczywiście cały czas będę trzymał rękę na pulsie.


Choć moim pierwszym komunikatorem na Linuksie był Pidgin, to jednak wybór padł również na rodzimy produkt jakim jest właśnie Kadu.
Dlaczego Kadu? Wydaje mi się, że jak na projekt za którym nie stoi żadna firma, to i tak rozwój idzie w miarę szybko do przodu.


Jeśli jesteście zainteresowani instalacją Kadu na waszym Ubuntu to w terminalu musicie wykonać poniższe komendy:

sudo add-apt-repository ppa:patryk-prezu/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install kadu
Dla użytkowników innych systemów i dystrybucji opisy instalacji znajdziecie na stronie Kadu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz