4.07.2011

Nowy sprzęt do biegania

Ostatni tydzień przyniósł mi kila nowości, które mają mi ułatwić i uprzyjemnić bieganie. Jakieś dwa miesiące temu kupiłem zegarek co miał mierzyć puls, a że chciałem coś kupić taniego to nabyłem na ebayu za parę euro z Honk Kongu ;)



No i chyba nikt się nie zdziwi jak napiszę, że do niczego się nie nadawał, a już na pewno do biegania :D Podczas ubiegłotygodniowych zakupów w jednym ze sklepów wpadł mi w bardzo dobrej promocyjnej cenie zegarek firmy Karrimor, z czujnikami na klatkę piersiową. Teraz już znam swoją górną granice pulsu itp. i o dziwo biegałem dotychczas za szybko, potrzebny był ten zakup aby biegać bardziej efektywnie.

Drugi zakup, to buty Mizuno które nabyłem dziś. Model to Wave Rider 12, jutro będą użyte pierwszy raz do biegu którego nie mogę się doczekać.
Chyba mam już wszystko do mojego amatorskiego bzika. Wszystko dla zdrowia i dobrej zabawy... no i odskoczni od komputera ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz