17.07.2011

Błąd w Płatnościach Ubuntu naprawiony

Pamiętacie jak pisałem, że nie mogłem kupić gry Steel Storm - Burning Retribution? Problem został naprawiony!


Przypomnę tylko, że przy próbie zakupy czegokolwiek z Centrum oprogramowania Ubuntu wyskakiwał poniższy błąd:

Ups!

Przepraszamy, coś poszło nie tak w Płatnościach Ubuntu.
Dane o błędzie zostały zapisane. Możliwie najszybciej postaramy się go naprawić. Przepraszamy za zaistniałą niedogodność.
(Identyfikator błędu: 2003rangpur4

Bardzo mnie to irytowało, jak i martwiło w końcu zależy mi aby Ubuntu miało sprawne źródło z którego może zarabiać i zarazem rozwijać się.
Postanowiłem zgłosić błąd do Canonical po przez ich formularz, i tak kilka dni temu dostałem odpowiedź od Selen Scrive, że developerzy naprawili błąd.
Co raczyłem sprawdzić i jak się okazało działa już wszystko sprawnie.

Jak widać warto zgłaszać błędy, do czego zachęcam.
Wytłumaczę się też, że motywacją do napisania tej wiadomości było to, że blogger pokazuje po przez jakie słowa kluczowe wpisane w wyszukiwarce trafiacie tutaj, i wiele osób wpisywało w google:
Przepraszamy, coś poszło nie tak w Płatnościach Ubuntu.
Mam nadzieje, że dotrze do nich informacja, że teraz już mogą wydawać swoje pieniądze :D
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz